sobota, 4 maja 2013

~ Liebster Award


Zostałam nominowana przez :  http://mojeopowiadanieoonedirectioniimagine.blogspot.com/


O co w tym chodzi? 
Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za " Dobrze Wykonaną Robotę ". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody, należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby,
która Cię nominowała. Następnie ty nominujesz 11 blogów ( informujesz ich o tym ) i zadajesz im 11 pytań.
Nie wolno nominować bloga , który Ciebie nominował.


Pytania: 
1. Ile masz lat ? 
- Mam 15 lat. :)
2. Od kiedy piszesz opowiadania ? 
- Piszę od listopada 2012
3. Jakie masz hobby ? 
- Piszę opowiadania, uczę się angielskiego, rysuję, gram na gitarze, gram w piłkę nożną, zajmuję się moim pejdżem na fejsie. :)
4.Dlaczego piszesz opowiadanie ? 
- Moja artystyczna dusza czuje się wtedy spełniona. :D
5.Czego nie lubisz w ludziach ? 
- Kiedy ktoś jest wredny w szczególności... Nie lubię dwulicowości, kłamstwa, chamstwa i nudy..
6.Co motywuje Cię do dalszego pisania ? 
- Wasze miłe komentarze pod rozdziałami. :3
7.Gdzie chciałabyś zamieszkać ? 
- Kiedy ma się przy sobie właściwą osobę, miejsce nie jest ważne. :) Ale kocham Londyn i Sydney.
8.Ulubiona piosenka ?
 - Nie ograniczam się do jednej. :D
9.Ulubiony kolor ? 
- Czarny i granatowy
10.Ulubiony wokalista/wokalistka ?
- One Direction, Room 94, Bruno Mars, Macklemore, Sum 41, Kamil Bednarek, Skrillex. :D
11. Jak poznałaś One Direction ?
- Po przez moje przyjaciółki, które puściły mi One Thing. W ten sposób 29 lutego 2012 zostałam Directioner. <3


Moje pytania:
1. Ile masz lat ? 
2. Od kiedy piszesz opowiadania ? 
3. Jakie masz hobby ? 
4. Dlaczego piszesz opowiadanie ? 
5. Czego nie lubisz w ludziach ? 
6. Co cenisz sobie w ludziach ?
7. Ulubione imię.?
8. Ulubiona piosenka ? 
9. Ulubiony kolor ? 
10. Ulubiony wokalista/wokalistka ?
11. Jak poznałaś One Direction ?


Blogi, które nominuję:

Więcej blogów nie czytam, więc nie mogę nominować. :c

Dziękuję za nominację, to naprawdę bardzo miłe, bo uważam że nie zasłużyłam sobie. c:

~ @MyHeroLarreh

3 komentarze:

  1. w pełni zasłużyłaś na tą nominacje :* gratulacje

    OdpowiedzUsuń
  2. tak zgadzam się ! :)
    z niecierpliwością czekam na nexty <3 ^^ nati :)

    OdpowiedzUsuń