piątek, 3 maja 2013

Rozdział 16

Całą noc miałam koszmary. Przeskakiwałam z jednego na drugi, kiedy tylko na nowo zasnęłam.
Miałam nadzieję, że cała ta niefortunna akcja z Niallem to jeden z tych koszmarów...

W końcu zdołałam zasnąć na dłużej, kiedy obudziły mnie głośne dźwięki rozmowy z dołu. 
Nie wiedziałam z kim Harry prowadzi hałaśliwą konwersację, więc postanowiłam ogarnąć się i poczekać aż skończą, zanim zejdę na dół.

Przebrałam się w wczorajsze ciuch. bo tylko te miałam przy sobie, umyłam twarz i przeczesałam włosy palcami. 
Kiedy odgłosy z dołu ucichły, zeszłam na parter.

- Przepraszam, kochanie... - Harry podszedł do mnie i mnie przytulił. Mogłam wywnioskować, że osobą z którą Harry rozmawiał był Niall. Po policzku spłynęła mi pojedyncza łza. Chyba wymodliłam sobie taki obrót sprawy...
- Nie rób mi już tego... - wyszeptałam mu do ucha

                             

Nie chcąc go drażnić, pokierowałam się ciągnąc go za rękę na kanapę, stojącą obok nas.

Nie odzywaliśmy się przez pewien czas. Patrzyłam tylko na jego zielone tęczówki i wyraźnie wykształcone usta, które były czerwieńsze niż zazwyczaj. Harry natomiast uśmiechał sobie do mnie z ulgą w oczach, rysując kciukami kółka na moim udzie.

- Niall przyszedł tu na kolanach, błagając o wybaczenie.. - zaśmiał się w pewnym momencie Harry. Był wyraźnie rozbawiony kiedy opowiadał co się wydarzyło 30 min. temu..
- To dobry przyjaciel, ale przesadził...
- Viv..
- Po prostu nie chcę go widzieć przez najbliższy czas... - zielone tęczówki wpatrywały się we mnie jakby miały wywrzeć jakieś parcie..

                         

- Co dziś będziemy robić.? - spytał, przykładając swoje usta do mojego ramienia, zostawiając mokry ślad.
- A co proponujesz.? 
- Zabiorę cię na imprezę do mojego ulubionego klubu. - jeszcze raz pocałował moje ramię. - Załóż sukienkę.

Harry odwiózł mnie do domu, więc postanowiłam wykorzystać wolny czas i się przespać zanim Harry znów po mnie przyjedzie.
Nastawiłam budzik i zasnęłam jak dziecko.

Kiedy zadzwonił budzik ruszyłam prosto pod prysznic. Zrobiłam fryzurę, lekki makijaż i ubrałam to:


                                  

Usłyszałam dźwięk klaksonu, więc wzięłam torebkę i zeszłam do Harrego.

- Ślicznie wyglądasz. - powiedział kiedy weszłam do auta, dając mi buziaka i zmierzając mnie wzrokiem
- Dziękuję..

Po chwili byliśmy przed klubem. Harry zaparkował po drugiej stronie ulicy. Wyszliśmy z auta, oplótł moje palce ze swoimi i poszliśmy w stronę wejścia. Harry znał się z ochroniarzem, który wpuszczał ludzi do środka, bo podali sobie rękę i nas wpuścił. To trochę niezręczne kiedy kilkanaście osób stoi w tym czasie w kolejce..

W środku Harry spotkał kilku znajomych więc się do nich dosiedliśmy. Mój chłopak rozmawiał z jakimś kolesiem, a koło mnie usiadł jego znajomy. Miał chyba na imię Johny.
- Długo jesteście razem.? - spytał, próbując przekrzyczeć muzykę
- Nie długo...
- Musisz być dobra w łóżku. Harry nie bierze innych..
- Co proszę.? - spytałam zdegustowana
- Może mi też coś pokarzesz.? - chwycił mnie za nadgarstki i zaczął ciągnąc przez tłum ludzi. 
- Puszczaj mnie.! - krzyczałam
- Spokojnie, mała..
Wyciągnął mnie gdzieś za tył budynku. Oparł mnie o ścianę, sam napierając na mnie swoją klatką piersiową.
- HARRY.!? - krzyknęłam z nadzieją
- Zamknij się.. - mówił spokojnie, przejeżdżając swoją ręką po moim udzie.
- Co ty kurwa robisz.? - usłyszałam głos Harrego
- Chciałem się z nią tylko zabawić, stary.. - puścił mnie, więc pobiegłam za Harrego.
- Wejdź do środka. - powiedział do mnie, zrobiłam jak kazał. Harry nie wszedł za mną, więc się wróciłam i zobaczyłam zakrwawionego Johny'ego i okładającego go Harrego.
- HARRY.! - krzyknęłam kiedy zakrwawiony chłopak upadł na ziemię.
- Przestań.! - próbowałam odciągnąć Harrego, ale był zbyt silny.
- Zabijesz go.! - krzyczałam - Harry, kurwa przestań.! - krzyknęłam z całej siły
- Chodź stąd.. - powiedział zielonooki i splunął na leżącego chłopaka.

Wziął mnie za rękę i zaprowadził do auta.

- Harry... - jęknęłam cicho
- Dostał na co zasłużył... Jedziemy do domu.. - jego ręce były w krwi, kostki na pięściach poobdzierane a łuk brwiowy rozcięty..
________________________________________________

*Rozdział motywowany opowiadaniem 'Dark'*


(piszesz z anonima.? - podpisz się. c:)

25 komentarzy = następny rozdział
~ @MyHeroLarreh





47 komentarzy:

  1. ach ten Harry zawsze wie kiedy się zjawić <3 Magda

    OdpowiedzUsuń
  2. następny rozdział ;3

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny rozdział,następny,prosze <3

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczna sukienkę założyła :P cudowny rozdział czekam na następne <3 Madzia

    OdpowiedzUsuń
  5. Jej, jest cudowny *_* Uzależniłam się.. :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Next
    AnonimXP

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam jak piszesz :D następny rozdział :P

    OdpowiedzUsuń
  8. och nie moge się już doczekać następnego rozdziału

    OdpowiedzUsuń
  9. awww ;3 Czekam na next'a ;* Agata ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. czekan na naxt'a :**/Natalia ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. warto było czekać... Dziewczyno masz talent !! ~Natasza

    OdpowiedzUsuń
  12. awwww mieć przy sobie takie Harry'ego <3 /warto było czekać ^.^ proszę następny :3 ~Aga

    OdpowiedzUsuń
  13. Zajebiste *-* czekam na next'a :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Zajebiste nie mogę się do czekać następnego Karolaa

    OdpowiedzUsuń
  15. Proszę o szybkiego nexta <3 Zajebisty <3 Pisz dłuższe rozdziały <3 ;****** I dodawaj jak najszybciej możesz <3

    OdpowiedzUsuń
  16. No nieźle stara, nieźle XDDDDD Nareszcie jakaś akcja :P Weraaaa

    OdpowiedzUsuń
  17. nasz niesamowity talent dziewczyno :D

    OdpowiedzUsuń
  18. proszę wpleć w akcje więcej Zayana, Louisa i Liama :) cudowny rozdział :P Madzia

    OdpowiedzUsuń
  19. Next proszę ^_^

    OdpowiedzUsuń
  20. jest akcja jest jeszcze większe zniecierpliwienie na kolejny rozdział <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Harry zawsze obroni swoją dziewczynę ;*

    OdpowiedzUsuń
  22. sprawdzam co godzinę czy czegoś nie dodałaś , czekam na następny rozdział :) Magda

    OdpowiedzUsuń
  23. świetne <3
    czekam na next.
    pozdrawiam, Magda. xx ♥

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudowny *-* // Klaudia ;3

    OdpowiedzUsuń
  25. aaaaaww *___* jaki kochany Harry *-* chciałabym takiego chłopaka :D a z Niallem się już nie bd spotykać ? ; / /Ania ♥

    OdpowiedzUsuń
  26. Coś sie dzieje nareszcie !!! Prosze o wiecej !!! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Dodasz dziś następny rozdział.? :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Hej ! :D Zostałaś nominowana do Libster Award więcej tu : http://mojeopowiadanieoonedirectioniimagine.blogspot.com/2013/05/libster-award.html
    A co do rozdziału to zajebisty . *-* Pisz dalej . Uwielbiam to . <3

    OdpowiedzUsuń
  29. Chyba nikt tutaj nie czyta Darka . Fajnie zgapiaszz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja czytam i jest bardzo podobnie napisane. Lecz trzeba przyznać ze dziewczyna ma talent co do pisania.

      Usuń
    2. To, że napisałam o gwałcie jak w Darku to znaczy, że zgapiam.? Napisałam podobny motyw po swojemu, czy to od razu zgapianie.?

      Usuń
  30. nikt tu nie zgapia ..
    super pisze a ty zazdrościsz ..
    pisz dalej plisss ! :D
    <3333333 I LOVE TEN BLOG ! :D
    Natalia ;d

    OdpowiedzUsuń
  31. Proszę, dodaj dziś natępny rozdział. c: Dodasz.? Xx

    OdpowiedzUsuń
  32. Super ! Kocham Twoja książkę. Bardzo Mi się podoba :) Czekam na NEXT ♥

    OdpowiedzUsuń
  33. najlepszy blog jaki widziałam. super. czekam na następne rozdziały :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Chcę już następny. Nie mogę się doczekać :P ~Julittta

    OdpowiedzUsuń
  35. Kiedy następny? Zapraszam do mnie http://myylifemystory.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Super nie modge się doczekać następnego :) - Olaa

    OdpowiedzUsuń
  37. kiedy nhext ?

    OdpowiedzUsuń
  38. kiedy następny

    OdpowiedzUsuń
  39. Jak długo mamy czekać na następny ????

    OdpowiedzUsuń
  40. masz tu tyle komentarzy : o zazdroszczę jak ja pisałam to nikt nie wchodził na mojego bloga a komentarzy miałam 0 ;/ masz naprawdę talent ♥ zajebisty ten rozdział czekam na nexta a co z Niallem ?

    OdpowiedzUsuń