wtorek, 30 kwietnia 2013

Rozdział 15

Wolny czas między spotkaniem z Harrym, spędziłam z Emmą. Trochę pogadałyśmy, pośmiałyśmy się.. Tak jak kiedyś...

Mając chwilę czasu, poszłam na górę przygotować się do spotkania.
Wzięłam prysznic, wyprostowałam włosy, zrobiłam lekki makijaż i ubrałam to:

                                   

Harry przyjechał po mnie o umówionej godzinie. Weszłam do auta.

- Cześć kochanie. - powiedział
- Cześć. - pocałowałam go
- Czuję się jak w jakiejś bajce.. - powiedział patrząc mi w oczy
- Już nie marz, tylko jedź.. - uśmiechnęłam się

Zaparkowaliśmy na parkingu i poszliśmy w stronę Starbucks'a. Harry złapał mnie za rękę, czułam się jakby wszyscy na nas patrzeli, ale mimo to, to było miłe..

Usiedliśmy przy stoliku i zamówiliśmy nasze ulubione napoje.

                              

- Lubię tak po prostu być z tobą, pić czekoladę i być sobą.. Przy tym całym szale, to takie miłe.. - powiedział pijąc
- Cieszę się.. Przy mnie zawsze masz być sobą.. Harry Styles ten z One Direction jest interesującą osobą, ale wolę tego Harrego Stylesa, który tu siedzi i jest sobą..
- Nie masz pojęcia jakie to miłe uczucie kiedy ktoś jest ze mną ze względu na mnie a nie, ze względu, na to ile mam w portfelu..

Rozmowę przerwał nam Niall, który jakby znikąd pojawił się przy naszym stoliku.

- Cześć Zakochańce, mogę się przysiąść.? - spytał
- Pewnie, siadaj.. - powiedziałam z uśmiechem
- Jak tam u was.?
- Jak może być z taką dziewczyną.? - zaśmiał się Harry
- No tak, głupie pytanie.. - blondasek uśmiechnął się niepewnie 

Harry dostał sms'a.

- Znowu czegoś chcą ode mnie w studiu.. - powiedział
- Jedziesz.? - spytałam
- No muszę...
- Spokojnie, odwiozę ją później.. - powiedział Niall
- Okeey, tylko grzecznie mi tutaj.. - powiedział
- Spokojne, skarbie.. - powiedziałam i pocałowałam go na pożegnanie

                   

- Dobrze, że między wami już wszystko okey.. - powiedział blondyn, kiedy tylko Harry wyszedł..
- Ja też się cieszę.. - Niall zachowywał się dziwnie.. Jakby nam gratulował a naprawdę był zazdrosny..
- Może i ja powinienem kogoś znaleźć..
- Powinieneś..

Rozmowa się jakoś nie kleiła.. Siedziałam tam dobrą godzinę.

- Możesz mnie odwieźć do domu.? - spytałam
- Coś nie tak.?
- Nie czuję się najlepiej... - skłamałam
- Pewnie, chodź..

Wsiedliśmy do samochodu i ruszyliśmy.

- Zawieź mnie do Harrego, proszę.. - poprosiłam
- Okey..

W ciszy dojechaliśmy pod dom Harrego. 
- Dzięki za podwózkę.. - chciałam już wyjść
- Czekaj Viv.. - odwróciłam się do niego a on mnie pocałował. Tak znienacka. - odepchnęłam go
- Co ty robisz.? Normalny jesteś.? - zaczęłam na niego krzyczeć, rozumiem jego uczucie, ale jak on może to robić swojemu przyjacielowi..
- Przepraszam..
- Co ci odwaliło.? Lepiej już jedź, proszę... - wysiadłam z auta, a Niall odjechał

Harry stał przed domem.

- Zobaczyłem auto i wyszedłem po ciebie... - z jego oczu widać było, że widział kiedy Niall mnie całował
- Harry.. - chciałam coś powiedzieć
- Nie ważne.. Nawet najbliższe osoby mi to robią.. - łzy napłynęły mu do oczu. Odwrócił się i wszedł do domu.

                                               

Zostałam sama przed domem. Zastygłam i nie mogłam się ruszyć.

- Kurwa, przecież jest noc.. - powiedział Harry wychodząc z domu - wchodź.
- Pójdę do domu.. - wyjąkałam
- Chyba śnisz.. wchodź..

Weszliśmy do domu.

- Daj mi to chociaż wytłumaczyć... - powiedziałam
- Co chcesz tłumaczyć.? Że lizałaś się z moim przyjacielem pod moim domem.? Chyba wszystko zrozumiałem..
- Harry..
- Śpij na górze, ja będę tu... - powiedział i poszedł do łazienki

Poszłam na górę, położyłam sie w łóżku i zaczęłam myśleć co mam zrobić dalej...
Dostałam sms'a.
'Mam nadzieję, że nie masz przeze mnie kłopotów.. Przepraszam, jestem głupi... - Niall. Xx '

W tym momencie byłam na niego wściekła.. Zaczęłam płakać.
Po chwili dostałam drugiego sms'a
'Nie płacz, bo próbuję zasnąć' od: Harruś

Zaczęłam płakać jeszcze bardziej. W jednej chwili on mnie znienawidził...

Starałam się zasnąć...
_________________________________________________

Wiem, że do dupy. ;c

Ey, jeśli piszecie z anonima to podpiszcie się, bo lepiej znać wasze imiona np. jeśli będę się chciała do was zwrócić. :)

20 komentarzy = następny rozdział
~ @MyHeroLarreh


28 komentarzy:

  1. Jest super zawsze czytam <3 ~Ewuś~

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaje**ste... mam nadzieję, że już nie długo będzie następny. Niall, Niall, Niall <3 Hehe.. oby wszystko sie dobrze skończyło. :P ~ Julittta

    OdpowiedzUsuń
  3. To jest świetne :) Czytam od samego początku czekam na następną część :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Już nie mogę się doczekać kolejnego ; )) .

    OdpowiedzUsuń
  5. Next , next , next , next !

    OdpowiedzUsuń
  6. mega zajebisty fajnie że coś związane z Niallem :D *-* ♥ czekam na następny rozdział ♥ /Ania ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialne!! przeczytałam już 2 raz całość *_* mam nadzieję, że niedługo kolejny rozdział! ~Agata

    OdpowiedzUsuń
  8. Niall... coś ty zrobił ! K***a.... Nie mogę się doczekać następnego rozdziału *_*

    OdpowiedzUsuń
  9. No fakt jest świetny ale skoro Harry to widział to powienien słyszec jak ona na niego nakrzyczała ? Jest świetne *.* - Weronika :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie pomyślałam o tym, ale wytłumaczę się, że były zamknięte drzwi i nie słyszał. :D

      Usuń
  10. Jest ŚWIETNY !!! KOCHAM CIĘ I TWÓJ BLOG ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. BŁAAAAAAAAAAAAAAAGAM!!!! NIECH ONI SIĘ POGODZĄ!!!!!!!!

    -----------Twoja
    ------------Wielka
    -------------Fanka

    OdpowiedzUsuń
  12. Jesteś dla mnie inspiracją! Fajnie że coś się dzieje chociaż to takie dziwne że tak łatwo się pokłócili O.o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tylko opowiadanie, tu tak jest. :D Inaczej byłoby nudno. ;)

      Usuń
  13. Super !!! Prosze o następny :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Proszę o kolejną część *_*

    OdpowiedzUsuń
  15. Next please :D Jest świetny!! Jeśli chodzi o imię to moim jest Agata (:

    OdpowiedzUsuń
  16. świetne *.* kiedy możemy spodziewać się kolejnego rozdziału?? :>

    OdpowiedzUsuń
  17. Jest już 20 także z moich obliczeń wynika że już 16 powinien być ~Ewuś~

    OdpowiedzUsuń
  18. Wchodzę co godzinę i sprawdzam czy jest nowy rozdział... Muszę wiedzieć co dalej !! ;c Tylko żeby Styles jej nie rzucił... i żeby nie była z Horanem -,- Nie wytrzymuję już nerwowo xd ~ Niecierpliwa Natalia

    OdpowiedzUsuń
  19. Dodaj już nowy rozdział ;c Kurde trzymasz w niepewności i przez ciebie osiwieje...

    OdpowiedzUsuń
  20. proszę Cię... wbijam Ci wejścia, jestem tu kilka razy dziennie ! :D tak bardzo mnie zaciekawiłaś... ~Aga

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam ! Chcę dalej ! :D
    ~Julka.

    OdpowiedzUsuń