czwartek, 1 sierpnia 2013

Rozdział 24

Odetchnęłam z niechęcią. 
Weszłam pod kołdrę tak, aby światłem telefonu nie obudzić śpiącego Harrego.

- ' Śpisz? ' od: Damon
- ' Nie, dlaczego miałabym spać o 3 w nocy? -,- ' 
- ' Też się zastanawiam. Spotkamy się? '
- ' Pogadamy jak wytrzeźwiejesz.. Jestem u Harrego. '
- ' Jestem w okolicy, po prostu wyjdź przed dom.. '

Harry nadal spał. Miałam coś do stracenia? ...

Wyślizgnęłam się z łóżka najciszej jak tylko potrafiłam i zostając w piżamie zeszłam na dół.
Ubrałam buty i wyszłam przed dom. Noc mimo, że ciepła otulała chłodnym powietrzem.

- Jesteś szybki. - powiedziałam do chłopaka siedzącego na krawężniku zaraz przed domem. Dołączyłam do niego.
- Zaparkowałem kawałek dalej. Widzisz jak się staram? - zaśmiał się
- Tak jakbyś miał po co się starać...
- A nie mam?
- Jeśli chciałeś sobie tylko porozmawiać i dlatego budzisz mnie w środku nocy to ja wracam do łóżka..
- Właściwie to chciałem ci coś zaproponować.
- Co takiego? - zapytałam zdziwiona
- Chcę cię gdzieś zabrać. To będzie jedna z największych imprez.
- Kiedy.?
- W sobotnią noc. Przyjadę o 20.00.
- Dam ci znać czy mi się uda. Czy będę mogła..
- Będę czekać. - puścił mi oczko
- Zimno mi, wracam do domu. - wstałam z miejsca i czekałam aż chłopak zrobi to samo.
- Pozdrów Harrego.. - zaśmiał się
- Pewnie, że go pozdrowię. - użyłam najbardziej sarkastycznego sarkazmu jakiego mogłam i poszłam w kierunku drzwi.

- Damon?! - krzyknęłam za oddalającym się chłopakiem
- tak?
- Przepraszam za Harrego ostatnio..
- W porządku. Trzymaj się..

Wróciłam cała wymarznięta do domu i cicho czmychnęłam do ciepłego łóżka. 
Na moje szczęście Harry nadal spał. 

                                               

Starałam się zasnąć, ale mój mózg nadal analizował propozycję Damona. Czy to będzie w porządku wobec Harrego.? Przecież mógłby iść z nami.. Chociaż nie. To zły pomysł. 

Obudziłam się. Harrego nie było obok. Może dlatego, że była prawie 12 w południe..

Wstałam z łóżka, umyłam się i zeszłam na dół.

- Harry... - chłopak siedział w salonie, z papierosem w ręku. On nigdy nie palił...
- Dzień dobry..
- Wszystko w porządku.? - usiadłam obok niego.
- Sama odpowiedz na to pytanie.. - uśmiechnął się do mnie w inny sposób.
- Dlaczego to robisz?
- To mnie odstresowuje. Też coś pewnie o tym wiesz...
- Harry, proszę cię.. Martwię się o ciebie. 
- Też się o nas martwię. Nic nie jest w porządku..
- Możemy to przecież naprawić.. - przytuliłam go, kiedy zgasił papierosa.
- Kocham cię.
- Nadal?
- Nigdy nie przestałem..

                                             

Co się stało z moim życiem? Co się stało z tobą Vivienne?

- Może wyjdziemy dziś na miasto? - zaproponował przy śniadaniu
- Pewnie, czemu nie. - uśmiechnęłam się
- Podwiozę cię do domu po śniadaniu. Skoczę do chłopaków na chwilę i o 16 się widzimy, tak?
- Tak.

Miałam 2 godziny do ponownego spotkania z Harrym, więc postanowiłam zdrzemnąć się godzinę, bo byłam strasznie nie wyspana. 

                       

Nie chętnie, ale wstałam. Wzięłam prysznic, umyłam zęby, doprowadziłam włosy do jakiegoś stanu i ubrałam to:
                                         
                          

- To co robimy? - zapytałam kiedy byliśmy już na mieście
- A na co masz ochotę?
- Sama nie wiem..
- To może po prostu pójdźmy gdzieś na lody?
- Zgadzam się. 

Po drodze spotkaliśmy jakieś grupki fanów. Stanęłam z boku i czekałam aż Harry zrobi sobie z nimi zdjęcia. Nigdy nie chciałam mieć zdjęć z jego fanami. To takie nie w porządku..

- W najbliższy weekend mam wyjazd do Szwecji.. - oznajmił, kiedy jedliśmy lody.
- Ile cię nie będzie?
- Tylko dwa dni..
- Chyba aż.. - zrobiłam smutną minkę
- Chcesz jechać ze mną?
- Nie mogę tak po prostu jechać do Szwecji...
- Czekaj tu na mnie..
- Będę..

Czas z Harrym minął świetnie. To jeden z tych dobrych dni ostatniego czasu..
Wiem, że go kocham. Ale wiem też, że pójdę na tą imprezę z Damonem.
Co może mi się przecież stać?
__________________________________________________

Wakacje to zdecydowanie zły okres na pisanie, za mało czasu. ;)

25 komentarzy = następny rozdział

~ @MyHeroLarreh

35 komentarzy:

  1. super uwielbiam tę opowieść <3

    OdpowiedzUsuń
  2. dżizas jak ja kocham tego bloga. z każdym rozdziałem zaskakujesz mnie coraz bardziej i to pozytywnie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja nie chcę nic mówić, ale strasznie krótki ten rozdział. Praktycznie żadnych emocji. Przeczytałam z zaciekawienia i nie chcę krytykować ale mogłabyś się bardziej postarać. Odejmując obrazki i zmniejszając czcionkę do 12 to w Wordzie chyba nawet strona nie wyjdzie. :D Życzę lepszej weny. I masz rację, wakacje to trudny okres do pisania :DD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a nie sory przy Calibri i 11 rozdział zajmuje półtorej strony. Dokładnie 654 wyrazy. :// kiepsko :/

      Usuń
    2. Zdaję sobie z tego sprawę. Pisałam ten rozdział naprawdę na szybko, bo długo nie dodawałam i już obiecałam, że dziś rano dodam. Prowadzę towarzyskie życie i praktycznie nie bywam w domu. :c Mam nadzieję, że kolejny rozdział mile Cię zaskoczy. ;)

      Usuń
  4. Bardzo bardzo bardzo fajne czekam na kolejny rozdział :) / @1gust_of_wind

    OdpowiedzUsuń
  5. Sweet ♥ Kocham to co piszesz i gdybyś mogła i miała czas to zapraszam: http://love-happiness-hope.blogspot.com/
    Miło by było gdybyś skomentowała.

    OdpowiedzUsuń
  6. Awwww super :3

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja chcę kolejną część... Już nie mogę się doczekać co się stanie na tej imprezie. A co do rozdziału SUPER!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny, ale ta dziewczyna przegina ;/

    OdpowiedzUsuń
  9. Viv jest trochę nieuczciwa wobec Harrego :/ ale w końcu musi być jakaś fabuła , No nie ? :)

    Bardzo fajne . Zapraszam siebie - cry-and-fly.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakim cudem Vivinne ma numer Damona? Przecież starła Jego numer z ręki prawda? Bardzo fajnie się czytało początkowe rozdziały, ale teraz tez jest dobrze, ale nie przepadam za scenami z narkotykami i Damonem. Kocham bliskość Harrego i Vivienne... PISZ DALEJ !! Mam nadzieję, że Damon wkrótce zniknie z jej życia. Uwielbiam aktora, który gra Damona xD Przeczytałam dzisiaj wszystkie rozdziały i naprawdę jest to świetne ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. efjhsdjfhdsjfhsjdh kocham ten blog. ! *-* uwielbiam Harryego < 3 ale nie chce by Vivinne miała jakieś kłopoty więc lepiej niech się trzyma takiego porządnego chłopaka jak Harry a nie Damon. Harry by jej nigdy nie dał ziół on by jej nigdy takiego czegoś nie zrobił a Damon tak o porostu jej dał ; o lepiej niech Damon zniknie z ich życia :D i mam pytanko będzie jeszcze Niall ? :D a blog jest mega zajebisty kocham < 33333333 i czekam na nexta ♥ /A. :>

    OdpowiedzUsuń
  12. Trochę krótki według mnie, za mało emocji, nie ma jakichś takich "niesamowitych" zdarzeń. Ale świetny rozdział. Z każdym coraz chętniej go czytam. Życzę weny ;**

    OdpowiedzUsuń
  13. Proszę tylko żeby nie szła z nim na ta imprezę, BŁAGAM!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Pisz dalej, czekamm na nextt <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Pisz, błagam, bo ja nie wytrzymam bez nowego rozdziału :/

    OdpowiedzUsuń
  16. Proszę możesz zobaczyć mój blog i ocenić? I też polecam dla innych, to jest coś podobnego o Harrym, ale też będzie inne opowiadanie jeszcze na inny temat. http://milosneopowiadaniadlawas.bloog.pl/ ZACHĘCAM

    OdpowiedzUsuń
  17. jestę dwudziestym piątym komentarzem ;) dodaj kolejny rozdział, plz ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Czekam na kolejny rozdział.... <333 Boskość, nad boskościami :* /Ola<333

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajne :D ale czekamy na dłuższee <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Błagaaaam wstaw następny rozdział <3!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny rozdział i ogólnie cały blog :)
    mam nadzieje ze niedługo wstawisz rozdział :)
    z niecierpliwością czekam na next :* ♥
    Pozdrawiam, Martyna ♥

    OdpowiedzUsuń
  22. Wiem coś o tym bo też piszę bloga... twój blog jest jedynym jaki czytam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale częściej dawaj te części.!

    OdpowiedzUsuń
  24. Czemu nie ma jeszcze naxta ! Pojawi sie wg ?

    OdpowiedzUsuń
  25. nominuję cię do Liebster Award c:

    http://1d-imaginy-1d.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Hej ! :) Mogła byś mi powiedzieć jak dodać muzykę na bloga ? :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Nominuję cię do The Versatile Blogger Award.

    http://1d-imaginy-1d.blogspot.com/ ~ zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń