poniedziałek, 2 września 2013

Przerwa.

Witam po wakacjach!

Jak same pewnie zauważyłyście, nie dodawałam już rozdziału bardzo długo, ale usprawiedliwię się, że byłam w tym czasie na Chorwacji i nie miałam dostępu do internetu.

Bardzo Was przepraszam, bo wiem jaki to ból kiedy opowiadanie urywa się w jakimś momencie. :c

Chciałam się Was zapytać czy kontynuowanie tego opowiadania ma jeszcze sens? 
Czy nadal byście czytały?
Chodzi o to, że kończę teraz gimnazjum i chciałabym skupić się na nauce i nie chciałabym Was znów zaniedbywać...

Proszę, wyraźcie swoją opinię czy mam kontynuować pisanie czy też nie?
A jeśli tak to co byście powiedziały na jeden bardzo długi rozdział tygodniowo?

Są jeszcze jacyś zainteresowani czytaniem tego bloga?
Czekam na odpowiedzi. x

(możecie śmiało pisać do mnie na tt)
~ @MyHeroLarreh

27 komentarzy:

  1. Pisz szybko mi tu rozdział a nie ! <3 Bo przyjadę i przykuje cię do komputera i zmuszę do tego! Tylko cię znajdę.... Pisz a nie gadaj!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie by było gdybyś pisała dalej :D. Mi to nie przeszkadza, że będzie 1 rozdział tygodniowo, bo przynajmniej będzie :D !!. / Domi ..

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja lubie to opowiadanie, więc chciałabym abyś pisała dalej :D 1 rozdział tygodniowo może być xD
    Agata :))

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. może być <3. piisz dalejj :* . kocham cię <3 / malikowa ze stronki PL directioners :D <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Pewnie ze moze być 1 rozdział tygodniowo :) Ważne ze bedzie :) Ale to ma być dłuugi rozdział :) Weny zycze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja chce to czytać i mają być tu nowe rozdziały! xD Opowiadanie jest super i możesz je dodawać jak chcesz ale żeby przynajmniej raz w miesiącu coś dodaj ;* Twój blog jest za fajny by go przerywać ;))~Julii ;3

    OdpowiedzUsuń
  7. Taakkkk !!! Pisz dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jasne, moim zdaniem powinnaś pisać dalej, oczywiście nie chce Cie zmuszać, ale naprawdę masz do tego talent i nie powinnaś go marnować :)
    Nawet jeśli będziesz dodawać rozdziały rzadko, to jednak one będą, a ja z przyjemnością poczytam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. oczywiście to nawet lepiej że będziesz dodawać rzadziej ale więcej

    OdpowiedzUsuń
  10. Codziennie wchodzę i sprawdzam, czy nie ma nowego rozdziału, musisz pisać to dalej,nie mogę się doczekać następnego :p xx

    OdpowiedzUsuń
  11. Tak masz pisać dalej :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. Musisz pisać :D To twój blog zaczełam czytać jako pierwszy <333 JEST NAJLEPSZY <33333 MAM NADZIEJ , ŻE POWRÓCISZ :)) Pozdrawiam Klaudia M. :))

    OdpowiedzUsuń
  14. To kiedy dodasz nowy rozdział ? Czekamy na twoj powrot ! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pisz daleeeeej !! Kocham twoje opowiadania !! <3 /directioner'ka

    OdpowiedzUsuń
  16. pisz dalej , Kocham to !!! ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  17. To kiedy pojawi sie next ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem w połowie pisania rozdziału, niestety zazwyczaj mam lekcje od 7.10 do 15.25 i troszkę nie daję rady z czasem, ale w tym tygodniu. :) #TrzeciaKlasaZawszeSpoko

      Usuń
    2. Jak ci idzie pisanie? Mam nadzieje ze jutro dodasz nexta :)

      Usuń
  18. Błagam pisz dalej :P

    OdpowiedzUsuń
  19. powinnaś je kontynuować , opowiadanie jest świetne .

    OdpowiedzUsuń
  20. Oczywiście, że masz pisać dalej! 1 długi rozdział tygodniowo spoko C:

    OdpowiedzUsuń
  21. Jeden w tygodniu w zupełności wystarczy :)

    OdpowiedzUsuń
  22. musisz pisać dalej , świetnie ci to wychodzi !

    OdpowiedzUsuń
  23. Pisz.... to jest najlepszy blog na świecie <3 jeden rozdział w tygodniu wystarczy... <3

    OdpowiedzUsuń