sobota, 16 marca 2013

Rozdział 1

Zastanawialiście się czasem nad odpowiedziami do trudnych pytań.? Ja często. Czym jest wszechświat.? Jak daleko sięga.? Jak małym ziarenkiem jesteśmy wobec niego.? Albo czym są marzenia.? Jak je spełnić.? Dlaczego życie trwa tak krótko.? Dlaczego jest niesprawiedliwe.? Nie wiem do dziś. 

Próbując odnaleźć moje prawdziwe 'ja' trafiłam tutaj do Londynu. Z małego miasteczka na południu Anglii, ja wraz z moją rodziną przeprowadziliśmy się tutaj 2 lata temu, kiedy miałam wybrać swoją szkołę. Wybrałam Royal Academy of Arts, jest to królewska akademia w Burlington House w Londynie. 
Rodzice muszą we mnie bardzo wierzyć, że zgodzili się zostawić wszystko i jechać ze mną do Londynu, jestem im za to wdzięczna.

- Viv, wstawaj.! - powiedział głos, który przerwał mój sen
- Nie.
- Wstawaj śpiochu.! - ah tak, to moja siostra Emma, tylko ona skacze mi po łóżku o 8 rano w sobotę.
- Co ci się dzieje.?
- Dzwonił Josh..
- Do ciebie.?
- Nie, do ciebie, ale ja odebrałam
- No i co mówił.? - spytałam z zaciekawieniem
- Powiedział, że...
- Że....
- No, że....
- Kurde Em, gadaj.!
- No powiedział, że dziś robi imprezę i mamy przyjść - powiedziała w końcu moja siostrzyczka
- To świetnie, ale czemu budzisz mnie tak wcześnie.?
- Bo jedziemy do Centrum kupić jakieś ciuszki. No heloł.?!
- ahaha, dobra, dobra.. już wstaję..

Wstałam z ciepłego łóżka i zaczęłam się przygotowywać do wyjścia na miasto. Ubrałam to:


Razem z Em szybko zjadłyśmy śniadanie i wyszłyśmy z domu.
- Na którą mamy być u Josha.? - spytałam
- Na 20, mamy dużo czasu
- Świetnie, tak dawno nie byłyśmy razem na imprezie..
- Bo ty zawsze jesteś zajęta.. - powiedziała moja siostra
- Oj nie przesadzaj..

W trakcie poszukiwań wstąpiłyśmy do Starbucks'a na kawę i szłyśmy dalej.
Tyle pięknych ubrań a tak mało pieniędzy.. 

No cóż, po zakupach wróciłyśmy do domu. Było po 15.
- Viv, co jemy.?
- Nie wiem, a mama nic nam nie zostawiła.?
- Coś tam jest, ale może lepiej zamówimy pizze.?
- Zgadzam się..
- Jutro będziemy musiały tu coś ogarnąć, bo rodzice wracają w poniedziałek rano.. - powiedziała Emma

- Masz rację, nie lubię tego, że na weekend muszą wyjeżdżać do pracy, bo wtedy mu musimy tyle sprzątać..

Usłyszałam dźwięk mojego telefonu. To Josh.
- No siemano - powiedziała odbierając
- No siema, jak tam.?
- Jest okey, impreza nadal aktualna.?
- No pewnie, właśnie dzwonię żeby się upewnić czy będziecie.
- Będziemy, będziemy. - powiedziałam
- To świetnie, do zobaczenia
- No pa. - powiedziałam i rozłączyłam się

O 19 postanowiłam zacząć się szykować. Wzięłam prysznic, wyprostowałam włosy i ubrałam nowy strój: 


- Em, jesteś już gotowa.? - krzyknęłam do siostry
- Tak, już schodzę.!

Równo o 20 byłyśmy pod drzwiami Josha.
- Witajcie, panienki.! - powiedział gospodarz otwierając drzwi.
Impreza już trwała, a muzyka była tak głośna.
- Cześć, skarbie. - przywitałam się z przyjacielem
- Cześć, Josh. - powiedziała Emma
- Rozgośćcie się, dziewczyny.

- Nie podejrzewałam, że będzie tu tyle osób.! - powiedziała Em
- Szczerze.? Ja też..
- Jest świetnie.!
- Tak, idę się napić, chcesz też.?
- Nie, ja idę tańczyć.!
- Okeey..

Podchodząc do barku ktoś na mnie wpadł.
- Uważaj jak łazisz.! - krzyknęłam
- Przepraszam.. - powiedział chłopak z zielonymi oczami
...
_____________________________________________________


Mam nadzieję, że opowiadanie się wam spodoba. :)

7 komentarzy = następny rozdział

Mój tt. @LarryIsMyHeroo



14 komentarzy:

  1. Hahaha już chyba każdy podejrzewa na kogo wpadłaś xd . Świetnie się zapowiada. Pisz kolejny <3 ;**

    OdpowiedzUsuń
  2. super początek czekam nn :D // Natka

    OdpowiedzUsuń
  3. Omommom. *.* Następny proszę :3 //Patii

    OdpowiedzUsuń
  4. Super pisz dalej...♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem ciekawa co będzie dalej *.*

    OdpowiedzUsuń
  6. Co myślisz że jak lubisz Harrego Stylesa to możesz się nazywać Julia Styles !!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ej nie hejtuj jej . Ja też go lubię i nie przeszkadza mi to że miliony dziewczyn go lubią lub nawet kochają . Więc odczep się od niej ;)

      Usuń
  7. Świetny , od razu mi się spodobał :D :3 Zapraszam na mojego bloga www.littlethings26.blogspot.com Myślę że, się spodoba :D A teraz biorę się za czytanie kolejnych rozdziałów :D

    OdpowiedzUsuń