niedziela, 17 marca 2013

Rozdział 3

- O Boże Święty.! Widziałam to, widziałam.! - krzyknęła do mnie Em, kiedy tylko weszłam do domu.
- Co widziałaś.?
- Pocałował Cię, no Harry, on Cię pocałował.! - krzyczała z przejęciem i biegała dookoła mnie.
- Uspokój się kobieto.! - krzyknęłam - Po pierwsze, to tylko w policzek, a po drugie to nic takiego. - wytłumaczyłam
- Ale sam fakt, że mu pozwoliłaś już coś znaczy
- Wcale nie jest taki zły. Jest okey, jak przyjaciel. 
- ahahaha, jeszcze.. - powiedziała Em i poszła do swojego pokoju.

                    

Wzięłam prysznic, przebrałam się w ciepłą piżamkę i położyłam się do łóżka z laptopem.
Zauważyłam, że Harry zaobserwował mnie na twitterze, ale skąd on go miał.? Ahh, ten Josh..
Chwilę temu loczek zatweetował:
' Dziękuję za wspaniały wieczór. Mam nadzieję, że szybko to powtórzymy. xx @Viveinne '
Ten tweet wywołam u mnie radość, choć sama nie wiem czemu. To powinno się skończyć, a nawet nie powinno się zaczynać..
Odłożyłam laptop i poszłam spać, w końcu jutro szkoła..

                      

*dryń - dryń - dryń* - dźwięk budzika i znowu ta normalna rzeczywistość..
Nie chętnie wstałam o 6 rano i poszłam do łazienki. Wzięłam prysznic, zrobiłam lekki makijaż i ubrałam to:

                              

- Cześć siostra. - powiedziała Emma, kiedy zeszłam na dół
- Dzień dobry.
- O której będziesz dziś w domu.?
- Planuję być o 16, ale może wpadnę do Josha
- Okeey, ja wychodzę. Do potem. - powiedziała i dała mi całusa w policzek
- No pa. - pożegnałam siostrę

Nadszedł czas kiedy i ja powinnam wyjść do szkoły. Wzięłam plecak i wyszłam z domu.
- No cześć. - zaskoczył mnie głos z tyłu
- Harry.? Co ty tu robisz.? - spytałam zdziwiona kiedy go ujrzałam
- Tak sobie pomyślałem, że może mógłbym cię podwieźć do szkoły.
- Chyba nie ma takiej potrzeby..
- No zgódź się, co ci szkodzi.. - prosił
- Niech ci będzie.. - powiedziałam i wsiadłam do Range Rovera

- Odebrać cię ze szkoły.? - spytał na parkingu
- Nie dzięki, idę potem do Josha
- Ale jakby coś to dzwoń
- Masz to jak w banku.. - powiedziałam i chciałam wysiąść
- Ekhem.. Może mała nagroda.? - nastawił policzek
- Muszę już iść, dzięki za wszystko, pa.. - powiedziałam szybko i uciekłam do szkoły

Zupełnie dziś nie miałam ochoty na naukę, ale na sztuce narysowałam obrazek, i postanowiłam dać go Joshowi, więc po zajęciach poszłam do jego domu.

- Cześć skarbie. - powiedział otwierając drzwi
- No siema. - pocałowałam go w policzek
- Co tam.? Jak z Harrym.?
- Genialnie.. Dzięki za zdradzenie mojego twittera..
- Ahh, nie ma za co, tak ładnie mnie prosił..
- Nie ważne.. Mam coś dla ciebie.. - powiedziałam i podałam mu obrazek.


- Boże jakie piękne.. dziękuję..
- Wiem, że kochasz Paryż, więc pomyślałam o Tobie..
- Dziękuję, naprawdę.. - powiedział i mnie uściskał

Pogadałam jeszcze godzinę z Joshem i wyszłam do domu o 17.
Dostałam sms'a:
'Masz ochotę na spacer.? x' od: Harry
...
_____________________________________________________

Jeśli czytacie to piszcie swoją opinię, bo to mnie motywuje do pisania następnych rozdziałów. :)

10 komentarzy = następny rozdział








14 komentarzy:

  1. ŚWIETNE ! <3 daleeej

    OdpowiedzUsuń
  2. Zajebiscie chce nastepny :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoje opowiadania sa najleprze dajesz nastepny rozdzial bo nie moge sie juz doczekac :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Czytam 3 blogi na raz i z uśmiechem na twarzy moge stwierdzic ze twoj jest najlepszy pisz dalej !!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Aww *,* jak słodko Harry i Viv (chciałabym miec tak jak ona!!!) wiec pisz dalej :3 bo jest super

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo polubilam twoj blog zgadzam sie co do poprzednich komentarzy... JEST SUUUUPER :D

    OdpowiedzUsuń
  7. I
    I L
    I LO
    I LOV
    I LOVE
    I LOVE I
    I LOVE IT
    I LOVE I
    I LOVE
    I LOV
    I LO
    I L
    I

    OdpowiedzUsuń
  8. ChCe DaLeJ !!!!! :D uWiElBiAm TwÓj BlOg

    OdpowiedzUsuń
  9. Odlot super ekstra :D

    OdpowiedzUsuń
  10. bosko *_* czekam na next

    OdpowiedzUsuń
  11. Kiedy będzie 4 rozdział.? Założyłaś jakąś grupę na facebooku.? Jak tak to napisz jak się nazywa.

    OdpowiedzUsuń
  12. pROSZĘ PISZ DALEJ !! KIEDY BĘDZIE NASTEPNA ?? ;****

    OdpowiedzUsuń
  13. Dzisiaj ma być następny... Czekam :-P

    OdpowiedzUsuń