poniedziałek, 3 czerwca 2013

Rozdział 18

Nie wiedziałam czy mam się złościć na Harrego, czy wręcz przeciwnie - podziękować mu. W końcu zrobił to by obronić mnie i mój honor.. Powinnam być mu wdzięczna...

- Mogę coś dla Ciebie zrobić, skarbie.? - spytałam z troską, jeżdżąc kciukiem po jego delikatnej dłoni.
- Wszystko czego potrzebuję, siedzi obok mnie. - uśmiechnął się
- Awww.. - pocałowałam go w policzek

                      

Siedziałam z Harrym przed TV, kiedy dostałam sms'a.

' Cześć, skarbie, jesteś dzisiaj wolna.? Dawno się nie widzieliśmy, trzeba to zmienić. Xx '          
                                                  od: Josh. ;3

- To Josh... - powiedziałam czytając wiadomość
- Idź, dam sobie radę. 
- Skąd wiedziałeś.? - zaśmiałam się
- Przeczucie. - mrugnął
- Ohh, na pewno dasz radę.?
- Najwyżej zadzwonię po jakąś miłą sąsiadkę czy coś.. - zaśmiał się
- Spróbował byś... - posłałam mu złowrogą minę

Odpisałam:
' Dla Ciebie, zawsze jestem wolna. Xx Bądź za 30 min. w Starbucksie.'

Pożegnałam się z Harrym i wyszłam z jego domu. Było trochę chłodno, więc się śpieszyłam. 
W Starbucksie siedział już Josh, ucieszyłam się gdy go zobaczyłam.

- Czeeeść. - przytuliłam go
- Czeeść, siadaj skarbie. Idę po napój, to co zawsze, dla Ciebie.?
- Tak, tak. - uśmiechnęłam się

                                               

Cieszyłam się, że mogłam spotkać się z Joshem, był dla mnie naprawdę bardzo waży, wiele mu zawdzięczam. 

Po chwili mój przyjaciel wrócił, a kelnerka przyniosła nasze zamówienie.

                            

- To co tam u Ciebie.? Opowiadaj. - powiedziałam, upijając trochę napoju.
- U mnie wszystko po staremu.. Dużo pracy, mało czasu. Myślę nad jakimiś wakacjami jak tylko będzie wolna chwila.
- O tak, odpoczynek by ci przydał się, nie możesz się tak przemęczać. 
- A co u Ciebie.? Choć mogę się domyślać. - zaśmiał się
- ahaha, u mnie dobrze, nawet bardzo dobrze... Jak może być inaczej z kimś takim jak Harry.? Brakuje mi tylko więcej czasu z tobą. - uśmiechnęłam się
- Trzeba to zmienić, bejbe
- No trzeba..
- Za niedługo zrobię jakąś imprezę, więc się pobawimy jak kiedyś..
- A nawet lepiej.. - uśmiechnęłam się

Późno wróciłam do domu, bo razem z Joshem, poszłam jeszcze na spacer. 
Byłam zmęczona, więc umyłam się i poszłam spać. 

Długo nie umiałam zasnąć, nawet zaczęłam liczyć barany, ale tak szczerze to nigdy mi nie pomagało. 

Wstałam z łóżka, zeszłam na dół żeby zrobić sobie kakao. Musiałam być ostrożna, bo o 3 w nocy w domu wszyscy śpią.
Wzięłam kubek i usiadłam w oknie tak, że nogi mi zwisały. Powietrze było całkiem przyjemne. 
Tyle się w moim życiu ostatnio działo, że miło było tak móc posiedzieć sobie w oknie, z kubkiem kakao o 3 w nocy...

Z końca ulicy zauważyłam jakąś postać idącą w moją stronę...
- Co on tu robi o tej godzinie.? - zaśmiałam się cała do siebie
______________________________________________

Wybaczcie, że tyle czekacie. :C
Coraz słabiej mi pisanie idzie, c'niee.? ;__;

20 komentarzy = następny rozdział

@MyHeroLarreh

25 komentarzy:

  1. Fajny.. Następny.. Przy okazji Polecam ;) http://thesufferingofmysoul.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietny.. pisz dalej każdy ma czasem gorszy czas c;nie ~Olka ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. super jest ,oczekuje kolejnego . :P poczytasz mój troche mi zależy http://friendsandlovein.blogspot.com/
    Zgóry dziękuje :D

    OdpowiedzUsuń
  4. nie prawda dalej piszesz tak zajebiście :D czekan na następny rozdział ♥ /Ania : 3

    OdpowiedzUsuń
  5. dlaczego :) piszesz :) tak :) zajebiście :) ?
    neeext! *_*

    OdpowiedzUsuń
  6. NEXT!!! cudownie piszesz!

    OdpowiedzUsuń
  7. No co ty piszesz super !! Nie mogę się doczekac następnego !! :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Trochę krótki rozdział,ale fajny ;) pisz dalej!

    OdpowiedzUsuń
  9. tak dłuuuuuuuuuuuuugo nie pisałaś. czekałam z niecierpiliwościa i prosze w końcu pojawił sie rozdział 18. pisz kolejny ;3

    OdpowiedzUsuń
  10. Dalej super :* *.*

    OdpowiedzUsuń
  11. spuer rozdzial.:* Czekam na next'a..:D

    OdpowiedzUsuń
  12. Super, ale trochę krótki. :(

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny :D
    czekam na next :P

    +zapraszam do mnie : http://happydayhappylovex.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. dalej plis :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny rozdział kolejny proszę <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Proszę następny~Ari

    OdpowiedzUsuń
  17. kocham <3
    czekam na next ♥
    pozdrawiam, ♥

    +Nominowałam się do Versatile Blogger Award. Szczegóły na moim blogu : http://happydayhappylovex.blogspot.com/2013/06/versatile-blogger-award-informacja.html

    OdpowiedzUsuń
  18. Pieszesz nieziemsko ale za duzo czekania

    OdpowiedzUsuń
  19. Twoje imanginy są zajebiste babo masz talent pozdro xx

    OdpowiedzUsuń
  20. czekam na kolejny rozdział ^^

    OdpowiedzUsuń