wtorek, 25 czerwca 2013

Rozdział 20

Zachrypnięty głos dochodzący zza moich pleców był całkiem inny niż też, który tak dobrze znałam. To nie Harry...

- Dziękuję.. - rzekłam i odwróciłam się, aby sprawdzić kto prawił komplement mojemu rysunkowi. Ujrzałam wysokiego bruneta. Niebieskie oczy przyciągały wzrok. Był przystojny...

                             

- Masz wielki talent.. - powiedział wskazując na moje dzieło
- To tylko amatorskie rysunki...
- Czemu je kryjesz przed światem.? Ludzie powinni zobaczyć piękno twojej duszy.. - usiadł obok mnie. Poczułam mocny zapach jego perfum. 
- Mojej duszy.?
- Kiedy ktoś rysuje, przelewa to co ma w środku na papier.. - miał rację, czułam że wie o czym mówi...
- Rysujesz.? - spytałam ostrożnie
- Zdarza się.. - uśmiechnął się po raz pierwszy, zobaczyłam jeden z najpiękniejszych uśmiechów na świecie.

Ten tajemniczy chłopak wyglądam na jednego z tych 'bad - boy'ów', ale było w nim coś delikatnego.. No może nie uśmiech, który zalatywał arogancją i ostrością.

- Co tu właściwie robisz.? - spytałam, chcąc kontynuować rozmowę
- Chyba to co ty.. Próbuję odciąć się od świata i trochę pomyśleć..
- To świetne miejsce...
- To prawda. Nigdy przedtem cię tu nie widziałem. Tyle przegrać.. - zaśmiał się. Tak. Śmiech też był boski.


Nowo poznany wydawał się być miłym chłopakiem. Wiedziałam, że Harremu nie spodobałoby się to, że tu z nim siedzę, więc o dłuższej znajomości nie było mowy. Nie.

- Chyba powinnam wracać do domu.. Długo mnie nie ma.. 
- Pozwolisz się odprowadzić.? Mam auto na parkingu. - uśmiechnął się w taki sposób, abym nie mogła odmówić
- Chętnie.. 

                           

Chłopak otworzył mi drzwi w swoim aucie i sam wsiadł na miejsce kierowcy.
Jechałam bardzo pewnie i szybko, jakby robił to zawodowo.

- To tu. - odezwałam się kiedy byliśmy już pod moim domem. - dziękuję za podwózkę i w ogóle.. - uśmiechnęłam się wychodząc z auta.
- Czekaj.! ... Zdradź mi przynajmniej swoje imię. - popatrzył w oczy tymi cholernie niebieskimi tęczówkami
- Vivienne.. - posłałam mu szczery uśmiech
- Pięknie.. Damon, ja mam na imię Damon.. 
- Zrób to szybko.. - wyciągnęłam rękę i wskazałam na długopis leżący w samochodzie. 

Nowy znajomy, to znaczy Damon z chęcią zapisał mi swój numer na ręce. Nie wiem czemu to zrobiłam...
On wie gdzie mieszkam i zna moje ulubione miejsce w parku, więc podanie mu numeru nic nie wnosi, prawda.? 

- Jeesteeem.! - krzyknęłam wchodząc do domu
- Cześć, skarbie.. - usłyszałam znajomy głos dochodzący z salonu
- Cześć, co tu robisz.? Jesteś sam.? - podeszłam do chłopaka i pocałowałam go w policzek
- Emma wyszła jakieś 10 minut temu. Czekałem na ciebie..
- Byłam w parku porysować...
- Z nowym kolegą.? - spytał obojętnie, patrząc w ekran telefonu. Zawsze tak robił jak nie chciał utrzymywać kontaktu wzrokowego..
- To znajomy ze szkoły.. - nienawidziłam kłamać, ale cóż...
- Kurwa.. - zaklął pod nosem
- Harry, przestań.! Spotkałam go i tylko podwiózł mnie do domu.. - próbowałam się tłumaczyć
- Myślisz, że jestem jakimś jebanym idiotą.? - podniósł głos, złość na jego twarzy aż kipiała a pięści zaciskał tak mocno, że kostki na palcach aż zbielały..
- Jesteś.. - przyznałam mu prosto w oczy i poszłam w stronę drzwi wyjściowych. 

Wychodząc słyszałam tylko jak Harry przeklął i uderzył ręką w coś twardego.

Byłam na niego wściekła. Przecież wiedział, że kocham tylko jego. Istniał tylko on. Może nie byłam bez winy, ale nie chciałam niczego prócz przyjaźni z Damonem. Harry przesadził.

Usłyszałam nadjeżdżające auto, ale nadal szłam środkiem ulicy.
- Wsiadaj.. - usłyszałam kiedy auto zatrzymało się obok mnie
- Daj mi spokój.. - nawet nie popatrzałam na Harrego, szłam dalej
- Nie wygłupiaj się Viv.. - nie dostał odpowiedzi - gdzie niby idziesz.? - pytał - odpowiedz mi...
- Wiesz co.? Jesteś idiotą... 
- Zabiję go jeśli do niego pójdziesz.. - parsknęłam śmiechem na jego słowa i skręciłam w uliczkę, gdzie nie mógł wjechać autem.

                

Szłam wąską uliczką, cała się trzęsłam. Miałam mętlik w głowie, bo w sumie nie wiedziałam gdzie idę.

Wybrałam numer, który miałam zapisany na ręce. Zastanawiałam się czy robię dobrze..

'NIE, VIV... NIE MOŻESZ...' - pomyślałam i szybko starłam numer z ręki.

Pomyślałam, że pójdę do parku posiedzieć i pomyśleć. Zawróciłam, aby iść krótszą drogą. Szłam jak najszybciej tylko mogłam, nie patrząc na boki.

Los chciał, że moje miejscy było już zajęte.. Chciałam sie wycofać, ale nie dałam rady...

- Cześć, księżniczko.. - uśmiechnął się do mnie tym swoim uśmieszkiem
- Cześć.. ja tylko.. nie przeszkadzam.?... - spytałam zakłopotana
- No co ty.. Dobrze, że jesteś.. - popatrzył na mnie i zaczął znów rysować. Rysował jakąś postać. Z pewnością dziewczynę, wydawała się być ładna..
- Kogo rysujesz.? - spytałam na tyle delikatnie, aby mu nie przeszkodzić..
- Ciebie.. - uśmiechnął się pod nosem
________________________________________________

Tylko ostrzegam, że kolejny rozdział nie będzie dla ludzi o słabych nerwach. ; )
Jak się podoba.? Xx

+ Jeśli chcecie być informowani na tt o nowych rozdziałach, wystarczy, ze podacie swoją nazwę. ;3

25 komentarzy = następny rozdział

~ @MyHeroLarreh




46 komentarzy:

  1. Już chcę następny ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Proszę Proszę Proszę Proszę Proszę Proszę Proszę Proszę Proszę Proszę Proszę Proszę Proszę Proszę Proszę dodaj następny rozdział !!! ♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawy :D ale szkoda mi Harryego xd czekam na następny rozdział < 3 /Ania : >

    OdpowiedzUsuń
  5. Jesteś genialna ♥.♥
    tt: @1gust_of_wind

    OdpowiedzUsuń
  6. Trochę przesadziłaś z tym facetem.. Ale jest okey ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. rozdział świetny. ;d Damon. <3 nie wiem, czemu miałabyś przesadzić. sądzę, że właśnie ciekawy jest taki zwrot akcji. ;*
    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. wiecej akcji i to mi sie podoba ;*****

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie martw sie nie przesadzasz z Damon'em :) fajny zwrot akcji :D

    OdpowiedzUsuń
  10. No właśnie nie przesadzasz ! super to wymyśliłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  11. I tak dalej dziewczyno !!! :) <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Supcio♥ / Domi

    OdpowiedzUsuń
  13. Nic dodać nic ująć !! :p

    OdpowiedzUsuń
  14. To jest .... SUPER :D

    OdpowiedzUsuń
  15. 26 kom xD wrzucaj nowe opowidanko ;3 /Domiś

    OdpowiedzUsuń
  16. Ojeju jakiez to swietneee *-* nie moge sie doczekac nastepnego rozdzialu. A i mozesz mnie powiadamiac na tt, tak jak dzis ;) / @MadameTommo

    OdpowiedzUsuń
  17. Wspaniały ♥ .


    tt : Duusiiaa

    OdpowiedzUsuń
  18. ZNOWU CHCESZ ZAWIESIĆ??????????? ;-;

    OdpowiedzUsuń
  19. extra kocham ♥


    tt : @_Cherox_

    OdpowiedzUsuń
  20. Super , zresztą jak każdy *___* tt @Eva_Horan

    OdpowiedzUsuń
  21. Masz talent ^.^
    Zakochałam się w twoim opowiadaniu *.*
    /Niśka ^.^

    OdpowiedzUsuń
  22. uwielbiam to :)

    tt : @NinaDolewa

    OdpowiedzUsuń
  23. Widzę, że piszesz na podstawie Dark'a. Wolałabym żebyś sama coś wymyśliła, bo masz świetne pomysły. Czytałam twój poprzedni blog był świetny, a przecież wszystko sama wymyśliłaś. Błagam cię nie pisz kolejnej podróbki Dark'a.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytałam Darka, ale z czystym sercem stwierdzam, że nie próbuję go podrobić. Może czasem napiszę coś w podobnym stylu, ale wszystko wymyślam sama, naprawdę się staram, aby Was zadowolić. :c Chcę abyście czytały coś innego niż wszystko, trudno jest wymyślić coś czego jeszcze nikt nie napisał, ale robię wszystko co w mojej mocy. :)

      Usuń
    2. Nie przejmuj się co inni sądzą. :D
      Naprawdę masz talent. I to bardzo wielki. :*
      Sama pisze opowiadania i wiem że trudno wymyślić coś samemu.
      Twoje opowiadania są fantastyczne.
      Mam nadzieje że chcesz pisać też zawodowo?
      Jeszcze raz nie przejmuj się nikim, i pisz bo masz naprawdę wielki talent. :D
      Pozdrawiam. xxx
      Monia

      Usuń
    3. Dziękuję. :3 Nawet nie wiesz jak mi się mordka cieszy kiedy czytam takie komplementy. :D Czy zawodowo to nie wiem, ale mam pewne plany, bo pisze też wiersze.. xdd

      Usuń
  24. ŚWIETNY, ŚWIETNY :**** CZEKAM NA KOLEJNY XDDD

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny, masz talent. :)
    Czekam na następny rozdział. :D
    A i kiedy następny rozdział?
    Pozdrawiam..
    Monika. xxx

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetne, masz talent :)
    xx / Lola ♥

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetny Blog ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja chce NASTEPNY

    OdpowiedzUsuń
  29. Cuudne tooo! <3 <3
    Ann

    OdpowiedzUsuń
  30. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  31. @WepreferHazza - nazwa, proszę o informowanie o rozdziałach, opowiadanie jest tak ciekawe, że poprzednie rozdziały przyczytałam bez przerwy, masz talent <3. xx

    OdpowiedzUsuń