piątek, 28 czerwca 2013

Ogłoszenia duszpasterskie. :D

Kochani, na początek chciałam podziękować za dużą ilość wyświetleń i komentarzy. :3
To naprawdę miłe wiedzieć, że ktoś czyta to co piszę, mimo że nadal uważam, że nie potrafię pisać. xdd

                            

Ale głównie chcę was poinformować, że rozdziały mogą pojawiać się rzadziej, gdyż nie mam czasu na pisanie..
Ostatnio mam kłopoty ze zdrowiem i czeka mnie operacja, ale kiedy wszystko będzie w porządku rozdziały będą się pojawiać często. :)

                                       

Mam nadzieję, że mimo to będziecie mnie jeszcze tu odwiedzać. ;3


                            Kocham Was najbardziej na świecie!



        ~ @MyHeroLarreh (pytajcie o follow back)


                http://opisz-mnie.pl/MyHeroLarreh

16 komentarzy:

  1. Wracaj do zdrowia :-*

    OdpowiedzUsuń
  2. Więc życzę dużo zdrówka. Oj biednaś Ty... :((((

    OdpowiedzUsuń
  3. Dużo zdrowia !!! Ijak najszybciej do nas wracaj ;********

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzymam kciuki żeby wszystko się udało... Ps. może jakaś weny wpadnie w tym szpitalu... tak tylko myślę... haha :D :3

    OdpowiedzUsuń
  5. zdrowiej i wracaj do nas szybko :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Wracaj do zdrowia,kachana xxx

    OdpowiedzUsuń
  7. ZDROWIA L* Będę Tęsknić ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdrowiej ;) Oczywiście, że będe czekać na nowe rozdziały!;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdrowiej szybko, potrzebna nam tu jestes :** / MadameTommo

    OdpowiedzUsuń
  10. Nominuję cie do Liebster Award !
    Szczegóły u mnie :
    http://mojeopowiadanieoo1d.blogspot.com/
    xxx

    OdpowiedzUsuń
  11. zdrowia :****

    OdpowiedzUsuń
  12. Wracaj szybko do zdrowia xx :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Wracaj do zdrowia, bo wszyscy czekają na kolejną część. :) ZDROWIEJ!

    OdpowiedzUsuń
  14. boski *o* daj kolejny :))

    OdpowiedzUsuń